Thursday, July 16, 2009

Miss My Mother

Lately, saya amat terkenangkan arwah mak.. maklumlah dah dekat bulan
puasa.. as last year fasting month I think I lost my weight very much
.Kawan2 ramai yang tegur dan muka pun rasa tak berseri .. rindu yang
amat sangat yang susah nak digambarkan.. Saya ambil tikar mengkuang
lama mak punya dan saya gunakan sepanjang bulan puasa.. banyak
barang-barang mak yang saya guna semata-mata untuk melepaskan rindu..
tak sama rupanya orang yang masih ada mak dengan saya yang tiada mak..
Kepada kawan2 yang masih ada mak dan kepada anak2 yang membaca blog
mama, selalulah doakan untuk mak ...

Saya cuba untuk upload video jasa bonda tapi gagal setelah 5 kali try ..
Hayatilah lirik lagu ini dahulu
Jasa Bonda
Album :
Munsyid : Warisan
Di saat kau lena dia berjaga
Kau bersenang dia bekerja
Untuk mu tiada terbatas
Memberi tidak minta dibalas
Ing
in dibinanya untuk mu
Kehidupan yang sempurna
Punya kekuatan jiwa
Punyai maruah
Leterannya dari rasa luhur
Menegur sebelum terlanjur
Itulah yang diwarisi
Pesan ibu terpahat di hati
Beringat-ingatlah berpesan pesan
Untuk kebaikan
Marah bukan kebencian
Tapi tanda sayang
Engkau semakin dewasa
Berjiwa merdeka
Sedang dia semakin tua
Membilang usia
Di saat kau berjaya
Dia tiada berdaya
Semoga kau tak lupa
Jasa bonda

No comments:

Post a Comment